Termeni și condiții comerciale

 I. Introducere

 Denumire: E-marketplaces service LTD – branch
CUI (CZ): 22221727
Cod TVA (CZ): CZ687744671
Sediu social: Záhřebská 562/41, Praga 12000, Republica Cehă
Adresă retur: E-marketplaces service LTD – branch (VoltyCycle), Levocska 164, 08001 Prešov, Slovacia Google Maps 
Telefon: [+40741628965] · E‑mail: [info@voltycycle.ro] · Program suport: L–V 09:00–15:30

Aceste clauze (menționate în continuare doar sub formă de „termeni și condiții“) reglementează relațiile dintre cumpărător și vânzătorul E-marketplaces service LTD - branch (denumit în continuare „vânzător“) în vânzarea de biciclete electrice, trotinete, electronice și accesorii sportive.

Prin crearea unei comenzi, cumpărătorul confirmă faptul că a citit și este de acord cu termenii și condițiile, din care face parte și procedura pentru reclamații și retururi. Cumpărătorul este informat cu privire la termeni și condiții într-un mod suficient înaintea plasării comenzii și are posibilitatea de a face cunoștință cu aceștia.

 

Vânzătorul

E-marketplaces service LTD – branch cu sediul în Záhřebská 562/41, Praha 12000, Republica Cehă, cu numărul de înregistrare: 22221727, Cod TVA : CZ687744671 este o societate comercială înregistrată la Registrul Comerțului administrat de Tribunalul Municipal din Praga dep A 80663. Capitalul social îndeplinește cerințele UE și locale.

 

Cumpărătorul

Prin cumpărător se înțelege:

 

  1. a) utilizatorul – persoana, care la încheierea și executarea contractului nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau în interesul altei societăți comerciale. Este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau folosește servicii cu alt scop decât să facă comerț cu acele produse sau servicii.

 

  1. b) antreprenor - persoană înregistrată la Registrul comercial, care desfășoară activități în conformitate cu legea aplicabilă în Uniunea Europeană.

 

În momentul încheierii relațiilor comerciale, utilizatorul va furniza vânzătorului doar informațiile de contact, care sunt necesare pentru plasarea comenzii sau datele, pe care utilizatorul dorește să le găsească în documentele de cumpărare.

 

Relațiile juridice dintre vânzător și cumpărător, utilizatorul, care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții, sunt reglementate de dispozițiile relevante ale legii nr. 89/2012, Codul Civil, legea nr. 634/1992, privind protecția consumatorului, precum și reglementările conexe în vigoare.

 

În cazul în care se încheie un contract individual cu cumpărătorul, acesta este superior termenilor și condițiilor, sau dacă aranjamentul din contractul individual este diferit de condițiile stipulate în termeni și condiții, se aplică aranjamentul din contractul încheiat individual.

 

Cumpărătorul este conștient de faptul că prin achiziționarea produselor din oferta comercială a vânzătorului, nu dobândește niciun drept de a utiliza mărcile înregistrate, numele comerciale, logo-urile companiei sau brevetele vânzătorului sau ale altor companii, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel printr-un contract specific.

 

Contract de cumpărare – plasarea comenzii de către cumpărător presupune consimțământul acestuia de a întemeia un contract de cumpărare, iar contractul de cumpărare în sine este încheiat în momentul livrării consimțământului obligatoriu al vânzătorului către cumpărător (confirmarea obligatorie a comenzii de către vânzător - trimiterea confirmării comenzii). Din acest moment i-au naștere drepturi și obligații reciproce între cumpărător și vânzător, care sunt definite prin contractul de cumpărare și acești termeni și condiții. Vânzătorul este obligat să confirme acceptarea contractului de cumpărare (a comenzii), cel mai adesea trimițând o confirmare prin e-mail imediat după primirea comenzii în sistemul vânzătorului.

 

Contractul este încheiat în limba romana. Contractul încheiat este arhivat de vânzător pentru executarea acestuia și nu este accesibil terților. Informațiile privind etapele tehnice individuale care duc la încheierea contractului sunt evidente din acești termeni și condiții, unde acest proces este descris în mod clar. Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica comanda și de a o corecta înainte de a o trimite. Acești termeni și condiții sunt afișați pe site-ul magazinului online www.voltycycle.ro și permit astfel arhivarea și reproducerea lor de către cumpărător.

 

Costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru a plasa o comandă sunt în mod normal aceleași, în funcție de tariful serviciilor de telecomunicații utilizate de cumpărător.

 

Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție înainte de a accepta îndeplinirea contractului de cumpărare. Vânzătorul va solicita achitarea unui avans sau a unei plăți similare numai în cazul cererii specifice a clientului, iar clientul va fi întotdeauna notificat în prealabil.

 

Vânzătorul nu va încheia contracte, care presupun repetarea executării contractului.

 

Cumpărătorul are întotdeauna opțiunea de a contacta vânzătorul prin telefon, în scris sau în alt mod, pentru a depune reclamație, iar în cazul în care reclamația cumpărătorului nu este tratată în mod pozitiv, cumpărătorul are dreptul să se adreseze către organul de stat de supraveghere competent sau la autoritatea de stat de supraveghere.

II. Securitatea și protecția informațiilor

 

Vânzătorul declară că toate datele cu caracter personal sunt confidențiale, vor fi utilizate numai pentru executarea contractului cu cumpărătorul și nu vor fi dezvăluite sau furnizate către terți, etc., cu excepția executării tranzacțiilor de distribuție sau de plată referitoare la bunurile comandate (nume, adresa de livrare și numărul de telefon). Datele cu caracter personal furnizate vânzătorului de către cumpărător în scopul îndeplinirii comenzii sunt colectate, prelucrate și stocate în conformitate cu legile aplicabile în Republica Cehă, în special legea nr. 101/2000 Col., privind protecția datelor cu caracter personal, în vigoare.

 

Cumpărătorul își dă acordul vânzătorului pentru colectarea și prelucrarea acestor date cu caracter personal, în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare încheiat, până în momentul în care cumpărătorul declară dezacordul prelucrării acestora. Cumpărătorul are dreptul să acceseze și să corecteze datele sale personale, cât și alte drepturi legale asupra acestor date.

 

III. Orele de lucru

 

În magazinul online www.voltycycle.ro, comenzile pot fi realizate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Asistența telefonică este disponibilă de luni până vineri, între orele 9:30 și 15:30.

 IV. Prețuri

 

Informațiile despre bunuri și prețuri, furnizate de vânzător, sunt valide și respectate în mod obligatoriu, cu excepția cazului în care se găsește vreo eroare evidentă. Prețurile sunt prezentate împreună cu toate taxele (de exemplu TVA-ul) și alte costuri, cu excepția costurilor de livrare (vedeți „Informații de bază”).

 V. Procesul de comandă

 

Cumpărătorul va primi bunurile la prețul valabil în momentul comenzii. Consumatorul cumpărător are oportunitatea de a cunoaște prețul total, inclusiv TVA-ul și toate celelalte costuri (PHE etc.) înainte de a efectua comanda. Prețul va fi menționat în comandă și în mesajul care confirmă primirea comenzii. Cumpărătorul consumator are posibilitatea de a face cunoștință cu durata ofertei sau a prețului înainte de a plasa comanda. În cazul bunurilor realizate la comandă sau a mărfurilor care nu sunt în stoc, vânzătorul are dreptul să anunțe cumpărătorul în prealabil, prin telefon / e-mail, prețul și data de livrare. Vânzătorul are dreptul să modifice acest preț conform situației actuale a pieței și în funcție de dezvoltarea cursului de schimb al CZK în raport cu valutele străine. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu o astfel de modificare, comanda nu va fi confirmată și nu va fi realizată.

 

Vânzătorul recomandă cumpărătorului să efectueze comenzile prin e-shop sau în scris (e-mail) și să furnizeze următoarele informații:

 

- numele, prenumele și adresa sau numele companiei și sediul acesteia

- numărul de identificare, în cazul în care cumpărătorul este un antreprenor / societate comercială; Numărul de TVA dacă cumpărătorul este înregistrat ca plătitor de TVA

- numărul de telefon pentru contactarea cumpărătorului de către companiile de transport în scopul livrării bunurilor

- codul și denumirea produselor conform listei de prețuri

- prețul unitar

- modalitatea de plată și livrare

- adresa de expediere, dacă este diferită de adresa de facturare a cumpărătorului

- orice alte informații pe care cumpărătorul le consideră importante

 

În momentul realizării unei achiziții pe site-ul web, cumpărătorul este încurajat să completeze toate informațiile necesare. Comanda minimă este de 50 RON.

 VI.Returnarea produselor

 

Cumpărătorul, consumatorul, are dreptul de a se retrage din contract fără a da niciun motiv în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor, în conformitate cu secțiunea 1829 (1) din Codul civil (aceasta nu se aplică companiilor/persoanelor juridice). Dacă contractul de cumpărare acoperă mai multe tipuri de bunuri sau implică livrarea mai multor părți, această perioadă de retragere se aplică de la data livrării ultimelor părți sau bunuri. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să se solicite retragerea din contract înainte de expirarea perioadei relevante, astfel cum se specifică mai jos.

 

Dacă consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere din contract menționat în paragraful anterior, adică în termen de 14 zile, acesta trebuie să informeze vânzătorul cu privire la retragerea sa printr-un act juridic unilateral, și anume prin e-mail la info@voltycycle.ro , în modul corespunzător „Solicit retragerea unilaterală din contract la ...” sau prin formularul Retino, care poate fi găsit în această secțiune:  Returnarea produselor

 

Dacă consumatorul se retrage din contractul de cumpărare în conformitate cu paragrafele anterioare, vânzătorul va rambursa plata pentru bunurile achitate de client fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data la care vânzătorul a fost informat de retragerea din contractul de cumpărare de către consumator. Cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului înainte ca acesta să returneze bunurile.

 

Dacă consumatorul se retrage de la contract, acesta va trimite sau înmâna bunurile vânzătorului fără întârziere nejustificată, în termen de 7 zile de la retragere.

Opțiunea de a returna bunurile în termen de 14 zile nu se aplică cumpărătorilor care au comandat bunurile în calitate de companie, adică de persoană juridică.

 În cazul retragerii de la contract, consumatorul este obligat să returneze bunurile vânzătorului în ambalajul original, neutilizat și nedeteriorat, împreună cu toate componentele, accesoriile, documentele și orice alte cadouri, care au fost primite de consumator împreună cu aceste bunuri.  În acest caz, veți plăti costurile de transport pentru returnarea produselor către noi. Dacă doriți, putem trimite un curier să ridice produsele (contra cost, conform listei de prețuri valabile, care vă va fi comunicată în prealabil) sau le puteți returna personal la adresa noastră. Produsul trebuie să fie intact, nepurtat, neasamblat, nefolosit și în ambalajul original.

Adresa pentru returnarea produselor:
 E-marketplaces service LTD – branch (VoltyCycle)

Levočská 164
080 01 Prešov
Republica Slovacă

Mobil: ‪+421951704689‬ (acest număr de mobil este doar pentru contactarea curierului local și nu pentru asistență clienți)

Costurile de livrare a coletului la depozitul vânzătorului sunt suportate de către cumpărător.


Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați: +40741628965  (L–V 09:00–15:30)

 

În cazul în care cumpărătorului i se permite să se retragă de la contractul de cumpărare în perioada de paisprezece zile, cumpărătorul este conștient de faptul că prețul de cumpărare reîntors poate fi afectat de scăderea valorii bunurilor.

 

Consumatorul nu se poate retrage de la contract în următoarele cazuri:  

 

- furnizarea de servicii pe care vânzătorul le-a efectuat cu acordul explicit, prealabil al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere;

- furnizarea de bunuri sau servicii ale căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, care sunt independente de dorințele vânzătorului și care pot apărea în perioada de retragere;

- furnizarea de bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele consumatorului sau personalizate;

- furnizarea de bunuri perisabile, care au fost amestecate ireversibil după livrare cu alte bunuri;

- servicii de reparație sau întreținere efectuate în locul desemnat de consumator, conform cererii acestuia; cu toate acestea, dispoziția respectivă nu este valabilă în cazul serviciilor de reparație sau de livrare ulterioară a pieselor de schimb, servicii suplimentare celor necesare;

- furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător (în special instrumentele de manichiură);

- furnizarea de ziare sau reviste;

 

VII. Termeni de plată

 

  1. a) ramburs în momentul primirii bunurilor (rambursul este preluat de către curier)
  2. b) plată online prin interfața ComGate (MasterCard, MasterCard Elektronic, Visa, Visa Electron, Maestro)

 

Bunurile rămân în proprietatea vânzătorului până în momentul efectuării plății complete.

 

VIII. Termeni de livrare

Transportul prin servicii de transport în România: Mărfurile sunt livrate cumpărătorului prin serviciile de transport Packeta, GLS sau SPS, în funcție de greutatea comenzii. Mai multe informații despre greutăți pot fi găsite aici: Livrare și plăți
Curierul va livra mărfurile oriunde în România în termen de cel mult 96 de ore, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în prealabil. Prețul livrării se calculează în conformitate cu lista de prețuri a metodelor de livrare valabilă în ziua comenzii.

 

Livrarea incompletă sau deteriorată trebuie notificată imediat prin e-mail, la adresa info@voltycycle.ro, trebuie să scrieți un raport de reclamație în prezența curierului și să-l trimiteți fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau poștă către vânzător. Reclamația suplimentară, cu privire la livrarea incompletă sau la deteriorările externe ale bunului livrat, nu privează consumatorul de dreptul de a depune reclamație, dar oferă vânzătorului posibilitatea de a demonstra că nu există niciun conflict în legătură cu contractul de cumpărare.

IX. Reclamații – Procedura de reclamație

Perioada de garanție pentru toate produsele este de 24 de luni (pentru cumpărătorii care au comandat mărfurile ca societate/persoană juridică, perioada de garanție este de 12 luni) și începe din ziua primirii produsului. Certificatul de garanție (sub forma unei dovezi de cumpărare) este factura, pe care o veți primi întotdeauna prin e-mail.

Conform legii, puteți reclama orice problemă sau defect care era inițial ascuns, dacă produsul îl avea la livrare, cu condiția ca un astfel de defect să se fi manifestat în perioada de garanție și să fi reușit să îl reclamați la timp.

Cu excepția cazurilor specifice, garanția legală și garanția pe viață nu se aplică defectelor sau daunelor cauzate de utilizarea contrară scopului pentru care este destinat produsul, utilizarea contrară instrucțiunilor producătorului sau manualului de utilizare, defectelor minore sau daunelor cauzate de uzura normală, defecte sau deteriorări cauzate de factori externi nedoriți, defecte cauzate de manipularea necorespunzătoare a produsului, alte defecte cauzate de circumstanțe externe neprevăzute sau defecte ascunse minore sau neglijabile care nu afectează funcționalitatea sau utilizarea prevăzută a produsului.

Dacă doriți să depuneți o reclamație cu privire la un produs, puteți face acest lucru cu ușurință în această secțiune, unde veți găsi un buton care vă va redirecționa către formularul online de reclamații Retino: Reclamația produselor

După redirecționare, completați numărul comenzii și numele sub care a fost creată comanda. În formularul propriu-zis vi se vor solicita pașii și informațiile suplimentare.

Apoi, returnați-ne produsul personal sau prin curier, sau vom trimite un curier la adresa pe care o furnizați, care va fi taxat conform listei de prețuri actuale, iar dvs. veți fi informat în prealabil cu privire la acest preț. Numai după ce sunteți de acord cu acest preț, vom comanda curierul.
 
Adresa de returnare:
E-marketplaces service LTD – branch VoltyCycle
Levočská 164
080 01 Prešov
Republica Slovacă

Mobil: ‪+421951704689‬ (acest număr de mobil este destinat exclusiv contactării curierului local și nu pentru asistența clienților)
 
 Costurile de livrare a coletului la depozitul vânzătorului sunt suportate de către cumpărător.
După soluționarea reclamației și returnarea mărfurilor către client, vânzătorul suportă toate costurile de transport.

După primirea coletului, vă vom trimite o notificare cu privire la soluționarea reclamației dvs. în cel mai scurt timp posibil. Termenul legal pentru soluționarea reclamațiilor este de 30 de zile de la primirea coletului, dar ne străduim să soluționăm reclamațiile mai repede. În cazul unor motive obiective (de exemplu, dacă piesele de schimb nu sunt disponibile), avem dreptul de a prelungi această perioadă – în acest caz, vă vom informa despre prelungire cât mai curând posibil.

Dacă aprobăm reclamația dvs., vom repara produsul sau îl vom înlocui cu unul nou. Dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit cu unul nou, vă vom oferi o reducere rezonabilă la prețul de achiziție. Dacă sunteți de acord, putem rezolva reclamația oferindu-vă un produs de înlocuire de aproximativ aceeași valoare în locul produsului pentru care ați depus reclamația.

Dacă nu soluționăm reclamația în termen de 30 de zile (cu excepția motivelor obiective menționate mai sus pentru prelungirea termenului, despre care v-am informat în mod transparent), aveți dreptul să vă retrageți din contract și să solicitați o rambursare.

Dacă nu aprobăm reclamația dvs. și considerați că am acționat incorect, ne puteți verifica prin expertiză tehnică sau aviz de expert. Dacă o astfel de expertiză dovedește că vina este din partea noastră, aveți dreptul să reclamați din nou produsul și nu mai avem dreptul să respingem o astfel de reclamație.


Excepții de la garanție:

Prin deteriorarea sigiliului, etichetei informative sau a numărului de serie, cumpărătorul riscă respingerea reclamației, cu excepția cazului în care deteriorarea s-a produs din cauza utilizării normale.
Sigiliile și numerele de serie sunt parte integrantă a produsului și nu restricționează în niciun fel dreptul clientului de a utiliza și gestiona produsul în întregime conform destinației sale.

deteriorări mecanice ale produsului

supratensiune electrică (componente sau circuite arse vizibil), cu excepția abaterilor normale

utilizarea produsului în condiții care nu îndeplinesc specificațiile referitoare la temperatură, praf, umiditate, influențe chimice sau mecanice

instalare, manipulare sau întreținere incorectă

deteriorări totale sau parțiale cauzate de viruși informatici

defecțiuni care apar doar în software și clientul nu poate demonstra achiziția legală

utilizarea de software neautorizat sau consumabile neoriginale

utilizare excesivă sau utilizare contrară instrucțiunilor/documentației

intervenții sau modificări neautorizate ale parametrilor

modificări efectuate de client (vopsire, îndoire etc.), dacă defectul rezultă din aceste modificări

actualizarea sistemului BIOS sau firmware a fost realizată incorect

daune cauzate de forțe naturale sau forță majoră

utilizarea unui software incorect sau defectuos

utilizarea de consumabile incorecte sau neoriginale, inclusiv daunele cauzate, cu excepția cazului în care acestea sunt excluse în manualul de utilizare

Aceste limitări nu se aplică în cazul în care caracteristicile produsului care contravin condițiilor menționate mai sus au fost convenite, stabilite sau declarate explicit de către vânzător, sau dacă pot fi în mod rezonabil așteptate din publicitate sau utilizare obișnuită.

 

 

X. Răspunderea pentru produse defectuoase și garanția calității

 

Răspunderea pentru performanța defectuoasă a vânzătorului și condițiile de garanție pentru bunuri sunt reglementate conform procedurii de reclamații a vânzătorului (vezi mai sus) și de legile aplicabile în Republica Cehă. Factura servește ca document de garanție.

 

Produsele cu utilizare pe termen lung, vândute în magazinul nostru online, sunt acoperite de garanția legală de conformitate – 24 luni de la data livrării (pentru cumpărătorii care au comandat mărfurile ca societate/persoană juridică, perioada de garanție este de 12 luni).

 XI.Dispoziții finale

 

Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este reglementată de legislația cehă. În așa mod drepturile consumatorului sunt respectate în conformitate cu dispozițiile legale generale.

 

Dacă vreo dispoziție din acești termeni și condiții este invalidă sau ineficientă, o dispoziție a cărei semnificații este cât mai aproape posibil de dispoziția invalidă înlocuiește dispoziția invalidă. Invaliditatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează validitatea celorlalte dispoziții.

 

Relațiile și eventualele conflicte, care vor apărea pe baza contractului, vor fi soluționate exclusiv în conformitate cu legislația Republicii Cehe și vor fi soluționate de instanțele competente din Republica Cehă.

 

Acești termeni și condiții sunt valabile de la data de 30 mai 2025 și anulează toate dispozițiile și practicile anterioare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile generale fără vreo notificare prealabilă.

 

 

Acestea sunt pregătite în conformitate cu legea nr. 89/2012 Col., din Codul Civil, și legea nr. 634/1992, în vigoare. În conformitate cu legislația în vigoare în românia.

 

Deținem toate drepturile de autor pentru textele, fotografiile și elementele grafice publicate. Vă rugăm să raportați posibile încălcări ale drepturilor de autor la info@voltycycle.ro