Returnarea produselor

Vânzătorul: E-marketplaces service LTD – branch
CUI (CZ): 22221727
Cod TVA (CZ): CZ687744671
Sediu social: Záhřebská 562/41, Praga 12000, Republica Cehă

Nu sunteți mulțumit de produsul livrat și doriți să îl returnați în termen de 14 zile? Este deteriorat? Sau doriți să îl schimbați cu un alt produs? Este simplu.

Cumpărătorul, consumatorul, are dreptul de a se retrage din contract fără a da niciun motiv în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor, în conformitate cu secțiunea 1829 (1) din Codul civil (aceasta nu se aplică companiilor/persoanelor juridice). Dacă contractul de cumpărare acoperă mai multe tipuri de bunuri sau implică livrarea mai multor părți, această perioadă de retragere se aplică de la data livrării ultimelor părți sau bunuri. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să se solicite retragerea din contract înainte de expirarea perioadei relevante, astfel cum se specifică mai jos.

 Dacă consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere din contract menționat în paragraful anterior, adică în termen de 14 zile, acesta trebuie să informeze vânzătorul cu privire la retragerea sa printr-un act juridic unilateral, și anume prin e-mail la info@voltycycle.ro , în modul corespunzător „Solicit retragerea unilaterală din contract la ...” sau prin formularul Retino, care poate fi găsit în această secțiune: 

 

Dacă consumatorul se retrage din contractul de cumpărare în conformitate cu paragrafele anterioare, vânzătorul va rambursa plata pentru bunurile achitate de client fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data la care vânzătorul a fost informat de retragerea din contractul de cumpărare de către consumator. Cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului înainte ca acesta să returneze bunurile.

 

Dacă consumatorul se retrage de la contract, acesta va trimite sau înmâna bunurile vânzătorului fără întârziere nejustificată, în termen de 7 zile de la retragere.

Opțiunea de a returna bunurile în termen de 14 zile nu se aplică cumpărătorilor care au comandat bunurile în calitate de companie, adică de persoană juridică.

 În cazul retragerii de la contract, consumatorul este obligat să returneze bunurile vânzătorului în ambalajul original, neutilizat și nedeteriorat, împreună cu toate componentele, accesoriile, documentele și orice alte cadouri, care au fost primite de consumator împreună cu aceste bunuri.  În acest caz,  în calitate de cumpărător  veți plăti costurile de transport pentru returnarea produselor către noi. Dacă doriți, putem trimite un curier să ridice produsele (contra cost, conform listei de prețuri valabile, care vă va fi comunicată în prealabil) sau le puteți returna personal la adresa noastră. Produsul trebuie să fie intact, nepurtat, neasamblat, nefolosit și în ambalajul original.

Adresa pentru returnarea produselor:
 E-marketplaces service LTD – branch (VoltyCycle)

Levočská 164
080 01 Prešov
Republica Slovacă

Mobil: ‪+421951704689‬ (acest număr de mobil este doar pentru contactarea curierului local și nu pentru asistență clienți)

Costurile de livrare a coletului la depozitul vânzătorului sunt suportate de către cumpărător.



Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați: +40741628965  (L–V 09:00–15:30)

 

În cazul în care cumpărătorului i se permite să se retragă de la contractul de cumpărare în perioada de paisprezece zile, cumpărătorul este conștient de faptul că prețul de cumpărare reîntors poate fi afectat de scăderea valorii bunurilor.

 

Consumatorul nu se poate retrage de la contract în următoarele cazuri:  

 

- furnizarea de servicii pe care vânzătorul le-a efectuat cu acordul explicit, prealabil al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere;

- furnizarea de bunuri sau servicii ale căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, care sunt independente de dorințele vânzătorului și care pot apărea în perioada de retragere;

- furnizarea de bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele consumatorului sau personalizate;

- furnizarea de bunuri perisabile, care au fost amestecate ireversibil după livrare cu alte bunuri;

- servicii de reparație sau întreținere efectuate în locul desemnat de consumator, conform cererii acestuia; cu toate acestea, dispoziția respectivă nu este valabilă în cazul serviciilor de reparație sau de livrare ulterioară a pieselor de schimb, servicii suplimentare celor necesare;

- furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător (în special instrumentele de manichiură);

- furnizarea de ziare sau reviste;