Reclamația produselor

 

Vânzătorul: E-marketplaces service LTD – branch
CUI (CZ): 22221727
Cod TVA (CZ): CZ687744671
Sediu social: Záhřebská 562/41, Praga 12000, Republica Cehă

Perioada de garanție pentru toate produsele este de 24 de luni (pentru cumpărătorii care au comandat mărfurile ca societate/persoană juridică, perioada de garanție este de 12 luni) și începe din ziua primirii produsului. Certificatul de garanție (sub forma unei dovezi de cumpărare) este factura, pe care o veți primi întotdeauna prin e-mail.

Conform legii, puteți reclama orice problemă sau defect care era inițial ascuns, dacă produsul îl avea la livrare, cu condiția ca un astfel de defect să se fi manifestat în perioada de garanție și să fi reușit să îl reclamați la timp.

Cu excepția cazurilor specifice, garanția legală și garanția pe viață nu se aplică defectelor sau daunelor cauzate de utilizarea contrară scopului pentru care este destinat produsul, utilizarea contrară instrucțiunilor producătorului sau manualului de utilizare, defectelor minore sau daunelor cauzate de uzura normală, defecte sau deteriorări cauzate de factori externi nedoriți, defecte cauzate de manipularea necorespunzătoare a produsului, alte defecte cauzate de circumstanțe externe neprevăzute sau defecte ascunse minore sau neglijabile care nu afectează funcționalitatea sau utilizarea prevăzută a produsului.

Dacă doriți să depuneți o reclamație cu privire la un produs, puteți face acest lucru cu ușurință în această secțiune, unde veți găsi un buton care vă va redirecționa către formularul online de reclamații Retino:

 

 

După redirecționare, completați numărul comenzii și numele sub care a fost creată comanda. În formularul propriu-zis vi se vor solicita pașii și informațiile suplimentare.

Apoi, returnați-ne produsul personal sau prin curier, sau vom trimite un curier la adresa pe care o furnizați, care va fi taxat conform listei de prețuri actuale, iar dvs. veți fi informat în prealabil cu privire la acest preț. Numai după ce sunteți de acord cu acest preț, vom comanda curierul.
 
Adresa de returnare:
E-marketplaces service LTD – branch VoltyCycle
Levočská 164
080 01 Prešov
Republica Slovacă

Mobil: ‪+421951704689‬ (acest număr de mobil este destinat exclusiv contactării curierului local și nu pentru asistența clienților)
 
Costurile de livrare a coletului la depozitul vânzătorului sunt suportate de către cumpărător.
După soluționarea reclamației și returnarea mărfurilor către client, vânzătorul suportă toate costurile de transport.
 
Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați: +40741628965  (L–V 09:00–15:30)
 
După primirea coletului, vă vom trimite o notificare cu privire la soluționarea reclamației dvs. în cel mai scurt timp posibil. Termenul legal pentru soluționarea reclamațiilor este de 30 de zile de la primirea coletului, dar ne străduim să soluționăm reclamațiile mai repede. În cazul unor motive obiective (de exemplu, dacă piesele de schimb nu sunt disponibile), avem dreptul de a prelungi această perioadă – în acest caz, vă vom informa despre prelungire cât mai curând posibil.

Dacă aprobăm reclamația dvs., vom repara produsul sau îl vom înlocui cu unul nou. Dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit cu unul nou, vă vom oferi o reducere rezonabilă la prețul de achiziție. Dacă sunteți de acord, putem rezolva reclamația oferindu-vă un produs de înlocuire de aproximativ aceeași valoare în locul produsului pentru care ați depus reclamația. Dacă nu sunteți de acord cu această opțiune, vă vom rambursa banii.

Dacă nu soluționăm reclamația în termen de 30 de zile (cu excepția motivelor obiective menționate mai sus pentru prelungirea termenului, despre care v-am informat în mod transparent), aveți dreptul să vă retrageți din contract și să solicitați o rambursare.

Dacă nu aprobăm reclamația dvs. și considerați că am acționat incorect, ne puteți verifica prin expertiză tehnică sau aviz de expert. Dacă o astfel de expertiză dovedește că vina este din partea noastră, aveți dreptul să reclamați din nou produsul și nu mai avem dreptul să respingem o astfel de reclamație.

 

 

Excepții de la garanție

Prin deteriorarea sigiliului, etichetei informative sau a numărului de serie, cumpărătorul riscă respingerea reclamației, cu excepția cazului în care deteriorarea s-a produs din cauza utilizării normale.
Sigiliile și numerele de serie sunt parte integrantă a produsului și nu restricționează în niciun fel dreptul clientului de a utiliza și gestiona produsul în întregime conform destinației sale.

dacă produsul a fost utilizat în alt scop decât cel destinat

modificări și intervenții asupra structurii produsului

uzură normală

întreținere neconformă cu instrucțiunile

neglijarea îngrijirii produsului

deteriorări mecanice cauzate de manipulare necorespunzătoare

supratensiune electrică (componente sau circuite arse vizibil), cu excepția abaterilor normale

utilizarea produsului în condiții care nu îndeplinesc specificațiile referitoare la temperatură, praf, umiditate, influențe chimice sau mecanice

instalare, manipulare sau întreținere incorectă

deteriorări totale sau parțiale cauzate de viruși informatici

defecțiuni care apar doar în software și clientul nu poate demonstra achiziția legală

utilizarea de software neautorizat sau consumabile neoriginale

utilizare excesivă sau utilizare contrară instrucțiunilor/documentației

intervenții sau modificări neautorizate ale parametrilor

modificări efectuate de client (vopsire, îndoire etc.), dacă defectul rezultă din aceste modificări

actualizarea sistemului BIOS sau firmware a fost realizată incorect

daune cauzate de forțe naturale sau forță majoră

utilizarea unui software incorect sau defectuos

utilizarea de consumabile incorecte sau neoriginale, inclusiv daunele cauzate, cu excepția cazului în care acestea sunt excluse în manualul de utilizare

Aceste limitări nu se aplică în cazul în care caracteristicile produsului care contravin condițiilor menționate mai sus au fost convenite, stabilite sau declarate explicit de către vânzător, sau dacă pot fi în mod rezonabil așteptate din publicitate sau utilizare obișnuită.