Reclamația produselor

Nu sunteți mulțumit de produsul primit și doriți să îl returnați în termen de 14 zile? Este deteriorat? Sau doriți să îl schimbați cu un alt produs? Este simplu.

Primul pas este să completați cu atenție formularul electronic. Datorită serviciului Retino, veți avea controlul asupra procesului de retur, schimb sau reclamație de la început până la sfârșit. Cu siguranță veți fi plăcut surprins de cât de simplu și rapid este să schimbați sau să returnați un produs la noi.

În caz de schimb sau retur, produsul trebuie returnat intact, fără urme de utilizare și în ambalajul original, nedeteriorat.
Produsul returnat trebuie ambalat corespunzător într-o cutie de carton și dus la un punct de colectare din rețeaua Zásielkovňa – Packeta, la alegerea dvs.
Dacă produsul nu este ambalat corespunzător, reclamația va fi respinsă. De îndată ce coletul ajunge la noi, îl vom verifica și fie vă vom returna banii în termen de 14 zile în cont, fie vă vom trimite noul produs solicitat, care va fi expediat imediat.

Dacă ați primit un cadou gratuit la achiziție și comanda, în momentul returnării, nu mai îndeplinește condițiile promoției, vă rugăm să returnați și cadoul primit. În caz contrar, vi se va percepe o taxă de 4 euro pentru acest produs.

Oferim o garanție de 24 de luni pentru produsele noastre. Perioada de garanție începe în ziua preluării produsului și se aplică defectelor care apar în această perioadă.

Garanția nu va fi recunoscută în următoarele cazuri:

dacă produsul a fost utilizat în alt scop decât cel destinat

modificări și intervenții asupra structurii produsului

uzură normală

întreținere contrară instrucțiunilor

neglijarea îngrijirii produsului

deteriorări mecanice cauzate de manipulare necorespunzătoare

Produsele noastre sunt de calitate excelentă și sperăm că veți fi pe deplin mulțumiți de ele! Dacă apar defecte de fabricație sau alte defecte izolate, nu ezitați să ne contactați. Vom conveni asupra unei soluții. Pentru a accelera procesul de rezolvare a reclamației dvs., vă rugăm să completați formularul de reclamație. Vom rezolva reclamația dvs. în cel mult 30 de zile calendaristice de la primirea produsului în depozitul nostru.

Pentru orice întrebări, nu ezitați să ne contactați la numărul +421277277010 (luni – vineri între orele 9:00 și 16:00).

Excepții de la garanție

Prin deteriorarea sigiliului, etichetei informative sau a numărului de serie, cumpărătorul riscă respingerea reclamației, cu excepția cazului în care deteriorarea s-a produs din cauza utilizării normale.
Sigiliile și numerele de serie sunt parte integrantă a produsului și nu restricționează în niciun fel dreptul clientului de a utiliza și gestiona produsul în întregime conform destinației sale.

Garanția nu se aplică pentru daunele cauzate (cu excepția cazului în care aceste activități sunt normale și interzise în manualul de utilizare):

deteriorări mecanice ale produsului

supratensiune electrică (componente sau circuite arse vizibil), cu excepția abaterilor normale

utilizarea produsului în condiții care nu îndeplinesc specificațiile referitoare la temperatură, praf, umiditate, influențe chimice sau mecanice

instalare, manipulare sau întreținere incorectă

deteriorări totale sau parțiale cauzate de viruși informatici

defecțiuni care apar doar în software și clientul nu poate demonstra achiziția legală

utilizarea de software neautorizat sau consumabile neoriginale

utilizare excesivă sau utilizare contrară instrucțiunilor/documentației

intervenții sau modificări neautorizate ale parametrilor

modificări efectuate de client (vopsire, îndoire etc.), dacă defectul rezultă din aceste modificări

actualizarea sistemului BIOS sau firmware a fost realizată incorect

daune cauzate de forțe naturale sau forță majoră

utilizarea unui software incorect sau defectuos

utilizarea de consumabile incorecte sau neoriginale, inclusiv daunele cauzate, cu excepția cazului în care acestea sunt excluse în manualul de utilizare

Aceste limitări nu se aplică în cazul în care caracteristicile produsului care contravin condițiilor menționate mai sus au fost convenite, stabilite sau declarate explicit de către vânzător, sau dacă pot fi în mod rezonabil așteptate din publicitate sau utilizare obișnuită.